hürriyet

25 Haziran 2012 Pazartesi

bakışlarının denizfeneri ışıkları aydınlatsın yüreğimin döküntüler kıyısını


bakışlarının  denizfeneri ışıkları aydınlatsın  yüreğimin döküntüler kıyısını

 hayalin gezinsin  yokluğuna kurulmuş cümlelerimin  sözcükleri  arasında

yüreğimin  feryadını suturayım çocuksu  kaprislerinde
ve kaybolayım tebessümlerinde yüzünde açılan çukurlukta …

yüreğimden yüreğine çizdiğim aşkın rotasında yalnız çektiğim küreklerin sesidir yüreğinin atımlarında kulağında yankılnanan sesler..ölümcül bekleyişlerin sonunda esen umut fırtınlarında yelken açtım sana , hirpani yürek karinasi delik bir   tekne ile  sonsuz mavilerin ötesinde sınırları olmayan bir hariatada keşfedilmemiş bir çoğrayaya  .giden bir kaşifim gözlerinin sırlı   efsununa – meftun olan .
dudaklarım dudaklarını özlerken  suskun bir şiir düşer yakamozların ortasına ayın şavkı aydınlatmaya çalışırken  yüreğimin yokluğunun ateşinde yanıp kömur olan  yanlarımı 

,kollarım saramasada seni  yüreğima aşkınla atar zaman tüketirken ömrümü

gecenin karanlığında mavi bir deniz düşer  seni andıkça yüreğime, yaralı bir ceylan gelir  su  içmeye iner  gözpınarlarına ayrılığın gözüyaşlı timsahları pusuda beklerken  akrep ile yelkovan arasında

. yüreğimin gelgitlerinde  boğulurken  ruhum gözlerindeki yakamozları bırak  senizliğin koylarında koyunuma Yokluğunda  koklayayım yine  kokularını  gecenin tutsak oldugunu parmak uçlarımda seyrederken galaksileri benim muradım sana kavuşmak değil sen olmak  sensizlikte .kurban ederken kendimi  günbatımında kızıla boyanmış ummalarda sana .özlem ateşinde demlediğim cayımı yudumlarken

Tut yüreğimeden ve yüreğimden öp yüreğinle ,mahrihülyalarda gün batımlarında beni benden al kat bedenine MUSA ‘ nın asasını vurduğu engelleri kaldırğıı çağdan gönüllü forzasıyım   kendi gemimin . kürek çekiyorum yırtılırken sana açtığım yelkenlerim

ayrılığın ağları atırken denizlerime . uykusuzluğumun göz kapaklarına yazdım seni hayaline esir düşerken düşlerim
sensizlikte biriktirdiğim cümlerimi nakş ediyorum  satır aralarına ve her paragrafın sonuna üç nokta koyuyorum sana kavuştuğumda devamını yazmak için  gül yüreklim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder