hürriyet

1 Haziran 2012 Cuma

sen benim sevdam aşkımsan Ben senin neyinim sevgili


Yaslarım var umutlarımdan öte hayallerimin kırıldığı zamanlardan arta kalan.  Seninde  gönül sarayında  viran olmuş yerler  vardır  bilirim . peki  Nedir  aşkım benden böylesine saklanmana sebep olan kaçmana neden  olan şey .Yasayıp da yaşamak istemediğin yoksa yaşatmak mı istemediğin düş kırıklıkları       var gönül sarayının  bahçesinde? Acıların,  mı seni benden böyle uzak tutan ? seni tam yakaladım derken  her şey yolunda derken birden uzaklaşıyorsun   çöldeki susuz kalmış bir kişinin serap görmesi gibi Aşk mı yoksa sevda mı, sevgi  mi  Seni benden  böyle denizler aşırı ülkelere  götüren  nedir aşkım? Nedendir sana ulaşamayışım?  Ben Seni yasarken senin beni  yaşatamayışın  nedendir? Niçin aşkım  yüreğimi  paylaştığın halde  senin Beni uzak tutma çaban  ? yüreklerimiz  Birbirini tamamlarken  su olup akarken    birbirlerine  ruhunun uzak durması  neden suskunluğuna sebep şey ey yar
Susmalarında mı bulmamı istiyorsun seni ben suskularımda yaşarken seni? Korkuyor musun aşkımdan aşkından  yoksa kırılmaktan ? Yasadıkların mi  yoksa yaşadıklarım mı  seni benden uzak tutan .Ya ben o yasadıklarından farklıysam? Ya ben hep seni yaşamışsam seni tanımazdan evvel bile ya sen benimsen ya ben seninsem ya ben sensem yada sen bensen ikimiz birsek gavlu beladan beri ? Senin kendini kendine  saklayışın neden ? neden bu kadar hüzünlüsün sende beni severken neden bu nedenli   kaçmaların benden .
 Yoksa ilk kez  sevdiğin için bu med cezirlerin  ?Yoksa seni  bu kadar sevmemden mi korkuyorsun ?Sen  fırtınalı denizlerden geçip de varamadığım liman  gibisin .yaz yağmuru gibisin bir an yüreğimi serinletip sonra aniden kaybolan.ben sen miyim sen ben misin ben sen iken sen neden ben olamıyorsun.  Yoksa  ateş misin ? kendi için kendini ateşe atan pervaneyi göremiyor musun?  Sen deniz misin beni hep teselli eden sen umut musun beni hayata bağlayan yoksa deniz feneri misin yolumu aydınlatan  sen benim yüreğimdeysen ben nerdeyim ben sensem sen kimsin

Sen benim sevdam aşkım evvelim  ahirimsen

Ben senin neyinim sevgili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder