hürriyet

22 Haziran 2012 Cuma

yüreğini kaybetmiş bir aşkım


yüreğini  kaybetmiş  bir aşkım

yüreğini  kaybetmiş  bir aşkım ,kanım damarımda düğümleniyor  özlemini  içerken sessiz gecelerin çığlıklarında  ölümün serinliğini bırak aşkının üstüne  alev alıp yanan yüreğim serinlesin  yüreğimin elinden tut kaybolmuş aşkının içinden çek çıkar yüreğinde kaybolması için .düğümlenen kanım aksın  yüreğindeki bakışlarımın izlerine  ve sen beni izle dualrın kabul yerde diz çöküp  . bir yürek atımı kadar boşluk kalmasın bedenlerimiz  yakarken bedenlerimizi . Yeni umutlar yeşersin küllerimizden , yeni aşklar açsın , kozasında beklerken mutluluklar kanatlanıp uçmayı.Kelimler göç ederken dilimden   bırak toplayayım bakışlarında açan papatyaları ,zemheriler düştüğünde yüreğinde  fallar açamk için göz kapaklarında.

Sağnak sağnak  yağarken yüreğime , bedenim sırılsıklam  aşk olmuşken  aşkın yağmuru  kokarken  yüreğinde   güller açsın gül yüreğinde  aşk kokulu sevgili.

Dilim lal olmuşken kanat dudaklarımı öpüşlerinle ,cebimde boş zarflar varken sen doldur içini kuramadığın  cümlerle* yüreğindeki ıslak denizlere daldır  ellerindeki beyaz kağıtları  yüreğindei denizlerin rengini alsın  bırak kuramadığın cümleler ıslansın  ve ıslak mektuplarını  koy cebimdeki boş zarflara sevgili ama yakma kağıtların köşlerini yüreğimin sol köşesi yanarken  volkan közünde  sen yakma sevgili kağıtların köşesini.

Yüreğini aşkında kaybetmiş bir aşk  bağışlıyorum sana  , suskunluğumda  aşkın alfabesini Çığlık çığlığa resmederken kalemim .çoğul aşkımın tekil  sensizliğini yaşarken diz çöktürüyprum sensiz geçen her güne hayalinin önünde ve sürgün ediyorum bakışlarımı baktığın sahilere bakışlarına prangalansın diye .

Kus içindeki aşkı bakışlarınla sana uzanan ellerime içinde yanan közleri bırak yüreğime Bırak yüreğim yansın  yüreğin yerine   ben alıştım sevgili yokluğunda kusarken yanardağlar  yüreğime  hayalinin gözünlerinden çığlar düşürmeye.Sıkayım bendenini  sensizliğin ellerinden tutan ellerimle ve gözlerinden sızan aşkın şarabını içeyim , öpüşlerinle kanayan dudaklarımla .ne  vakit sana kavuşsam  sensizlik yağar bulutlardan üzerime her düşen damla dağlar tenimi ,içi sensizlik dolu su kabarcıkları oluşur ve seni hayal ederken MUSA ‘ nın asası patlatırım  içi sen dolu kaparcıkları   damla damla sensizlikte seni içmek için sevgili

Sensizliği  yazarken yetim kalır  sözcüklerim ,cümlelerim mutluluğu arar senli şiirlerimin içinde , dumanı tüter yanan denizlerimin ,kalemim lal olup damla damla dökerken mürekbini satılarda sensizliğin üstüne .



Uykuya hasret gözlerimi aşka uyandırıyorum sensizliğin sabahlarında,yanlızlığıma  saklanmış  seni arıyorum, çayımın buğusunda  yüreğimi demleyip yudum yudum içerken özlemini içtikçe özlemini sana su(s)uyorum , susadıkça  su(s)uyorum ,sustukça  senli cümllerim büyüyor dilimde ve sessizce haykıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder