hürriyet

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Aşk geliyor yüreğinden doludizgin


Aşk geliyor yüreğinden doludizgin

Bulutlardan yağmur olup yağarcasına

 Sel olup akarcasına 

Hüüznlerin özlemlerin  bentleri yıkıp 

Aşk geliyor yüreğinden  doludizgin

Gecenin en kör  vaktinde öp  yüreğimden

Gözlerinde benim için biriktirdiğin hasretle

Eğer gelemiyorsan bana bir yolunu bulup yollaa

Dudaklarını dudaklarıma
yatağındanın esaratinden kurtar düşlerini


Ateşe  uçuşan pervaneler  gibi

Kanat çırpsın benim sabahlarıma

Sonbahar rengi le boynamış gözlerimin  baktığı yerleri bahara çevir

Kızıla dönen denizlerimin ufkunda

Saçların dalgasın  sevgili

Sus  ey yarrr 

Aramızdaki mesafeye  kötu sözler söyleme

Ben sana gelemiyor olsamda

Sen bana gelemiyor olsanda 

Düşlerini kırmaya yeltenme 

Aramızda mesafeler  büyüttü yüreklerimizde ki aşkı  bu denli

Özlemlerden şikayetci olsakta

Hasret rüzgarları tayfunlar koparsada bakışlarımızda

Sen benli hayaller kurmaya devam et  sevgili

 Çünkü ben senli hayaller kurmaya devam edecğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder