hürriyet

18 Temmuz 2012 Çarşamba

yüreğimi kalemime dolayıp şiirlerimde koşuyorum dudaklarına





yüreğimi acıtan özlemine inat

yokluğuna inat 

gecelerce  sevişebilirm hayalinle

tenine dokunamasam , sıcaklığını hissedemesemde

yüreğini hissederek

yüzünü bana göstermeyen düşlere inadına

ben senin düşlerine girmeye devam edeceğim

seni bana getirmeyen zaman inat

ben güneşimi senin sabahlarına kurmaya devam edeceğim

ellerini tutmasada ellerim

seni görmesede gözlerim 

ben yüreğinin ellerin tutmaya

seni şiirlerimde resmetmeye devam edeceğim

sesini duymasada kulaklarım

ben suskunluğumda seni çapırmaya devam edeceğim

güneş doğmaktan rüzgar esmeketen ,d ünya dönmekten  vazgeçsede

bende seni özlemek, seni düşlemekten , sana şiirler yazmamaktan vazgeçmeceğim

yüreğimi kalemime dolayıp

şiirlerimde koşuyorum dudaklarına

duraksadığın noktalama işaretlerinde öp

yüreğimin gözlerinden , gözlerini kapayarak,

hiç evinde çayını yudumlarken uccuz bucaksız  bir denize bakarken hayal etmedin mi sahilde günbatımnı seyrederken hayale etmedin mi gözlerin kapalı

beni öperken gözlerin açıkmıydı



demekki hisetmek için içinde sevdiğin seyleri

gözlerinin görmesine

ellerinin dokunmasına

sessini kulaklarının duymasına gerek yok

sadece

gözlerini  kapayıp  elini sol yanna koyup yüreğinin sesini dinlemen yeterli

zamana aldırma sen  bırak

geçip gitsin  gidebildiği yere kadar gitsin

elbet zamanı geldğinde zaman bizim için de akıp gidecek

şimdi gözlerini kapat içindeki tüm dilekleri bi kenara koy sonra dinlersin

içine derin nefes çek  ve hisset beni tüm hüclerinde

ve sessizliğin sessinde dinle

senin için atan kalbimin sesini


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder