hürriyet

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Yorgun bir aşkın seyir defterine adını yazdım, rotalar çizdim yüreğimden yüreğine


Yorgun bir aşkın seyir defterine adını yazdım, rotalar çizdim yüreğimden  yüreğine

Özleminin  rengine  boyadım denizleri , ayrılığın  rüzgarı ile doldurdum yelkenlerimi

Fırtınalar  biriktirdim , kalemimim su(S)kunluğa  gark oldukça
bilinmeyen   bir coğrafyanın en kuytu  sahillerinde  konaklardım hep.,
Yorgun  yüreğim , yüreğinin aşk  dokunuşlarıyla  mutluluğa tutsak olup , bedenimi yakacak sevdanın ateşini beklerdi. Bayram sabahı çocuğunun bekleyişleri içinde .hüznümün kırıkları dökülürdü denizlere hayallerin yansırdı yakamozlarda .

sevda denizin farklı kıyılarından kaldık seninle Oysa, aynı  sevda denizinde özlemler içinde vurgun yerken  yüreklerimiz. Bir deniz ağlar sevdamıza asılan ayrılıktan ve   gözlerinin  gölgesine hüzünlü bir şiir düşer senden yana benden uzağa .


hayalini kurduğum vakitlerde  senden yoksun , yoksul bir düş düşer  gözlerinin denizlerine , sessizliğin içinde sensizliğin girdabına tutulurum .. sensizliğin  içinde sen sızarsın yüreğime aldığım her nefeste . ruhum sana göç eder kureyş gibi .
ve gül kokun yayılır  yüreğimin bozkırlarıma ,.denizlerime  tatlı  tebessüm  peydah olur Yusuf’u görmüş Züleyha dudağı misali
alevsiz  bir ateş yanar satırlarımda , içimde  kutup iklimleri hüküm sürerken .hiç beklenmedik anda sen gelirsin bahar iklimlerinden  gül yüreğinden gül kokulu bir  aşk sürersin .


zaman durur  yüreğin yüreğimle  raks etmeye başlayınca ay ışında  bordo bir denizin üstünde.. kalemime sevda sözcükleri yürüdükçe ve  yüreğimin suları kabardıkca ,gelgitleri  artıkça özleminin hırpani bir düş düştüğünde düşlerime  bir ırmak denizine kavuşmayı bekler gözlerinin pınarında . gözlerinin  denizinde dövülür yüreğim ,özlem yangınlarında  volkan kavında ve yüreğin çöker yüreğime yarım kalmış bir mektup düşer  martı çığlından  sana yazılan şiirlerimin  yarım kafiyelerine .

 
rüzgarlara savururum özlem yagınında yanan aşkımın küllerini , ganj kenarında bir hint fakirinin umutları arasında.. gözlerindeki hüzün birikintileriyle  yarılır  yüreğim  Musa’ yı gören Kızıldeniz vari , bir mevsim önce dökülür  gözlerinden  bahar ..

yüreğimin Yusuf kuyularından  bir  aşk yükselir  göğe doğru icarus  kanadında    denizlerimin  üzerinden geçip yüreğinin güneşine ulaşmaya  çalışan . göğsünün dehlizlerinde  bir aşk yankılanır
 
hüzzap bir şarkının  notalarında

yorgun bir yüreğin seyir defterine yeni aşk şiirleri dökülür eskimiş kalemimin ucundan 
yalnız bir ağrının  semasıdır  yüreğimdeki aşkın yansıması  .
yüreğinin  denizlerine karışınca yüreğimin ırmakları ,lal düşer kalemime

ve ben

SU(S)ARIM   SENSİZLİĞİN SEN YANINADA

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder