hürriyet

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Yüreğimden bak yüreğine kendi gözlerinle


Yüreğimden  bak yüreğine  kendi gözlerinle   



Unutma sakın sevgili Seviyorsam seviyorum derim kimseden korkmadan çekinmeden hep söyledğim gibi yazdığım gibi  özlüyorsam ,özüıyorum derim söylemediğim özlemediğim anlamına gelmez ben senin anlamanı istiyorum yüreğimin sesini duyup taaa yüreğinde özlediğimi hissetmeni   ,    beni tanırısn  gül yüreklim  ben aşkımı özlemimi yüreğimi  kuru laf kalabalıkları arasına saklamam açıkça başlık olarak yazarım söyleceğimi . ben denize sahilde bi kayanın üstüne oturmuş bakmıyorum ben denizin en derin yerinden bakıyorum  gökyüzüne denizin akladığı güzellikleri görerek bi cok sözü  söylemiyorum yazmıyorum  senin  gözlerimin kenarına oturup beni izlmeni istemediğimden yapıyorum bunu , ben  . yüreğimin derinliklerinden kendi gözlerinle senin yüreğinin bakmanı istiyorum. Ben mektuplarımın sonunda değil başında seni seviyorum yazoyorum ve sen bir gün yüreğimden bakarsan kendine her gün blinmeyen başka bir  denizin  ufkunda tek başına uçan bir martı gibi yeni kıyılar keşfedeceksin ve benim yüreğimden  dünyaya baktığın için . düşlerin kadar uzak oldğumu düşünsende göz kapakların kadar yakınım sana .toprakla bulut ne kadar uzak görünselerde  yağmur damlası  kadar yakındırlar birbirlerine unutma gül  yüreklim
   şimdi bırak gül yüreklim yüreğini ve yüreğime doğru bir yolculuğa çıksın , bırak kaybolsun bilmediği yollarda , bırak ıslansın farklı iklimlerde bırak deniz kadar derin deniz kadar sonsuz görünen bir aşka sürgün etsin bedenini 

Ve

Yüreğimden  bak yüreğine  kendi gözlerinle   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder