hürriyet

7 Ağustos 2012 Salı

Yüreğinin sesini aç sana yazdığım şiirleri okurken


Yüreğinin sesini aç  sana yazdığım şiirleri okurken



Biliyormusun gülyüreklim ben seninleyken de hep yanlızdım aslında çünkü sen hiç ben olmamıştın. Benim gözlerimle bakmayı başaramamıştın.yüreğine  baktığım ilkden beri yüreğimdeydin oysaki.
bilmediğim hiç bir  yok deniz derdim

Sensizliğe ağlayan bordo denizlerimin gözyaşlarının ummanlarında boğulduğunu  görmeden önce.Yalın ayak martılar gezer  yaşan bedenimde ölen yüreğimin cesedinin üstünde,beş vapuru iskeleden acı cığlıklarla ayrılırken.hayalinin sulieti yüzünün üstüne  düşmüş sağnaklar  boşalırken  şiirlerime ve yanlzığın heyalannın latında can çekişir ellerine hasret bendenim.

Yeni kıta keşfetmekti senin gözlerine her bakışım
şimdi mektuplarıma bıraktığın ayak izlerinde  kayboluyorum

Mavilğini güneşe çaldrımış bir denize sarılmak istiyorum

Yüreğimdeki ateş böcekleri intihar ederken

Sensizlikte karalanmış tüm anlarımı temize çekiyorum

Gözlerinin aşka bakışlarında

Sensizlğin lugatında ki bilidiğim tüm kelimeleri

Dağıtıyorum şiirlerimin içine gelişi güzel

Darmadağın , kırık dökük , ama daha çok devrik
imla hatalrını umursamıyorum bile

Kalemime kayıp aşklar sığınırken

Tanıdık gel gitlerde  ıslatıyorum

Yüreğimin çöllerini 

Gözlerinin denizlerinde  kurulamak isterdim yüreğimi

Okyanuslara ayaklarım değerken

Mu adasına götürdü bakışların beni

Güneşler sönerdi gözlerimde  denizler dökülürken  gözlerinden

Senli bi hayatın  bahar kokusunu içime çekmeyi düşlerdim
yüreğimm tutunurken yüreğine

Şafak vakti kaysı ağaçının altında karıncaları seyrediyorum

Katar katar  gidiyorlar herbirin ağzında bi parça var

Biliyormusun karıncalar taşıdıkları  yiceklerden hiç zaman yiyemezler

Biliyorum bundan sonra sana yazdım şiirleri okuyamıcaksın

Ama karınca misali  yazmaya devam  edeceğim senin için
İki farklı hayat yaşamak zor tek yürekken

Aşkla kutsanmışken yüreklerimiz

Rüzgarda dalları birbirine değen iki ağaç gibiyiz

Yüreklerimiz değerken birbirlerine  bedenlerimiz uzak

Mutluğa sırtını dönmüş gidiyorsun
Sensizliği hediye edip  şiirlerime

Yüreğinin sesini aç  sana yazdığım şiirleri okurken

Sana yazılmamış satırlardan kur darağaçımı

Ve beni giyindğin an üzerine

Çek ipimi

Ben olduğunda öleyim yüreğinde

Ben Nazlı bir denizi öperken dudağından

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder