hürriyet

24 Eylül 2012 Pazartesi


Gül kokulu gülüşlerini  dokundur  özleminden kuruyan dudaklarıma  

Ben bir bordo denizlerimi özledim birde seni unutma  yüreğimdeki kızıl gül.... Sen benim adı özlem olan sevdamsın ,yeni doğan bir bebeğin hayata ilk tebessümüsün gözlerine bakarken özledğim  sevgili.

Ellerini her tutuşumda bordo denizlerimin suları çekilir  gözlerine ,ellerinin  elleriminden  uzaklaşmasını izlerken   kasırgalar sarar  bordo denizlerime siyaha  boyanır.bir mahri hülyadır seninle   yaşamak denizlerin , çöllerin sarmaş dolaş oldu ,ateşle suyun sevgili oldu tüm evrenin benim olduğu.

Seni hayal ettemediğim  gün geceye küser  , tüm göçmen kuşları hüzünlerinir bi   çatı sacağına tüner, kalemim kızaşa çekilmiş bir gemi gibi  uzaktan seyreder  senli cümleleri.
özleminin kaktüslerini büyütürüm  hasretinden yanan yüreğimin kızgın kumlarında rüzgar çömertçe savururken kokunu semaya .
 yağmurum ol yağ  bir özlem sabahında   yatağıma ,düştüğüm yusuf kuyularında zülayh am ol beni arayan.
yüreğime utangaç bir buse kondur  goncafem

Yine bir gülnihal
Aldı bu gönlümü
Sim ten gonca fem
Bibedel ol güzel   gonca fem deyince  aklıma geldi dede efendinin sözleri araya sıkıştırayım dedim   gül yüreklim

Gül kokulu gülüşlerini  dokundur  özleminden kuruyan dudaklarıma   yakamozları kıskandıran bakışlarını getir   gecelerime  geceler tehditler savururken  düşlerime  gel özlemlerimden geçip  zamanı  prangalayalım mutluluğun gözyaslarına .her gün doğumunda yeniden aşık olduğum her  nefesimde  bin nefeslik sevdğim yar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder