hürriyet

20 Eylül 2012 Perşembe

Seviyorum Seni


Seviyorum Seni

belkide

yüreğinin resmini yüreğime çizemedim

diye seviyorum seni

lakin adını yüreğimin gergefine nakşettim

her atışda adını ansın diye

bu yürek atığı sürece seni hep sevsin diye sacaklım

belki

kerem gibi yanamadım senin için

yokluğun ölüm kadar soğukken

yüreğim buz tutmuş titrerken


Karlarda üşümemek adına,
Yaşamadığım tüm günler için

 durduramaığım zaman için seviyorum seni  sacaklı
Yaşanılmamış imkansızı yaşana yürekler kavuşulmamış hasretler 
ve benden kilometrelerce Uzaklığın için... seviyorum sacaklı seni

 yıkılan tüm hayallerim

Ölen tüm umutlarım

Senınle yaşayan özlemlerim

Ve senin adınla atan yüreğim için seviyorum seni sacaklı
yaşamıma çizebildiğim tek mutluluğum

yaşadım tüm mutluluklar adına

ve sana kavuşmanın imkansızlığı  için seviyorum seni sacaklı


tüm yürek tutulmaları
denizde geçiridğim tüm gün batımları adına
yüreğimi yüreğine gömmen için seviyorum seni sacaklı...
türkiyedeki saate
aramızdaki 7 saat zaman farkına

seni beklerimin adına

 

ve sahil ile kavuşamayan  dalga için seviyorum seni sacaklı
tüm kavuşamayan aşıklar
leylasını yitirmiş mecnun adına

 

Gecenin güneşi kucaklaması için seviyorum seni  sacaklı

yağmurda ıslanan sokak kedileri
Yağmurundan sonra gökkuşağı adına
ve uyumadım tüm geceler için seviyorum seni  sacaklı

Özleminden üşüyen yüreğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder