hürriyet

17 Eylül 2012 Pazartesi

VARLIĞINDA kirlenmiş özlemini çıkarıp üzerimden YOKLUĞUNDA seriyorum gözlerindeki ummanların üstüne


VARLIĞINDA  kirlenmiş özlemini çıkarıp üzerimden   YOKLUĞUNDA seriyorum gözlerindeki ummanların üstüne

seni sevince 

Ayrılık dahada artar oldu yürğeimde

Kuşatma altındaki bir kentim sanki

Sarıldım her yönden

Yüreğimi susturup sensizliği dinliyorum .kalemimi  yokluğunun mürekkebine batırıp katlediyorum huncarca  sensizliğe yazılmak için sıraya geçen şiirleri .istifraya hazırlanırken dilim aylığa dair sözleri yutkunup yutuyorum ayrılığı ve sarılıyorum  üzerinde senisizliğin yeni giydirdiği elbisenin ütüsÜnü bozmadan yüreğime ..


Kah deniz kıyısındayım ellerin ellerimde  kah çölerdeyim  dolunayda gözlerine bakan ama  en cok yanlızğılın  yollarındayım yüreğim yüreğinle  sevişirken kızıl bir denizin koynunda

VARLIĞINDA  kirlenmiş özlemini çıkarıp üzerimden   YOKLUĞUNDA seriyorum gözlerindeki ummanların üstüne

Bilidğim tüm denizleri geçtip , bilmediğim bir okyanusun  kıyısında dizlerime kadar  suyun içinde bakıyorum ufka ayrılığın çekip kuvvetinin yerçekiminden güçlü oldunu  bu gün öğrendim  ufka bakıp  sensizliği içime çekerken

Hain planlar kuruyorum  seni hayal ederken  ayrılığı kim icat ettiyse   kaza süsü verip faali mechul  bir cinayete  kurban etmek için .

 her yönden  aşk
okyanuslara sığamayan ama ölümü sudan olan bir balık misali

seziyorum yüreğimin katli bu aştan olcak sevgili



Gecelerim gündüleri sığnır  sensizliğe yazıp kuytularına  sakladığım mektuplardan .ve ben geceden çaldığım katransı siyaha boyuyorum gündüzlerimi

Yüreğim sensizlikle sarmaş dolaş  . akrep yelkovana yetişmeye çalışırken…gdiyorum bugüne kadar gittiğim tüm yönlerin zııtına.sana nasıl anlatsam bilmiyorum ki sevgili  sensizliği  , seni , aşkı

 Beni , bendeki özlemi  saylaraca yazsam   , saatlerce  anlatsam , nasıl bilmiyorumm . bende olanı yazdıkalrımdan öğreneceksin ama  okuduklarını yüreğinle anlıcaksın sevgili  . okudğun satırları , kulağına fısıldadım sözleleri , yüreğinin süzgecinden geçirmeden ne beni nalayabilirisn ne bende ki seni nede sende ki beni .

Yağmurun ıslatığı bir çölün gözlerinden bak  yüreğime , gözlerin inerken  yüreğimin amarlarına .üşüyen bir çocuğun titreyen  parmak uçlarıyla dokunn   sensizlikte yanan dudaklarıma .unutma seven de fanidir  , sevilende

Şu yalan  dünyada baki olan tek şey asırlar boyu AŞK VE ONUN  SEVGİLİSİ ÖZLEMDİR VE ONLARI ÇEKEMEYİP AYIRMAK İSTEYENN   AYIRILIK .

SEN AŞKSIN SEVGİLİ BEN ÖZLEMM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder