hürriyet

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Islak bakışlı , gül yürekli yar


Islak bakışlı , gül yürekli yar

Beni bilirsin ben fazla lafı eveleyim gecelemeyi sevmem  ne düşünüyorsam  ne  hissediyorsam  açıkça söylerim korkmam.sana özlemimi de  sana adfedilmiş bir kitabın önsüzünde antırdım .cümlelerin sonundaki noktaların içine  adını yazarak.

Ben ayı görmek için yerdeki  bulanık suya bakmam   bilirsin başımı kaldırıp göğe bakarım.seni sevdiğimi  söyleceksemde  öyle aşk şirilerinin mektuplarının   ardına saklanmam.tutarım elini ve yüreğimin dağ başı yanlızğının  zirvesinden  bağırırım  yüreğimle  yüreğinin dağlarına kaşrı  seni seviyprummmmmm  diye

 ve beklerim  yüreğinde  yankılanıp tekrar  yüreğime dönsün  diye   seslenişim

merak etme  sevgili   hani olurda bir gün kavuşursak ayrılmamak üzere  seni özlemekten  vazgeçmem.

Aşkın ummanında  ,kürek çekerim bordo denizlerimi aşığ özlemine  ulaşmak için
hergun doğumunda  seni özlemek  için yeni bir sebeb bulurum .gül yüreğinin  kokusunu yeniden içime çekerim  her akşam  yönümü bordo denizlerime  çevirip denizi koklar  gibi .

uzak  olabilirz  birbirmizden  dağlarca, denizlerce,aramzıda özlem yangınında çöller  olasada biz senin  ile  ten ve ter gibi yakınız  aslında

yeryüzü ve gökyüzü kadar uzak görünsekte   ,  toprak ile düşen bir yağmur  damlası kadar  uzağız aslında.

Bana söyeleceklerin varsa  söyle gül yürekli sevdiğim .bent örmesin dudakların   yüreğinden gelen sözcüklere.şayet utanıyorsan bağıra bağıra söylemeye sen fıdıldayrak söyle ben duyarım sevgili .dilden söylenen sözcükler  kulağı aşamazmış ,ama kalpten söylenen  sözcükleri kalp duyarmış ya , sen fısılda  yüreğinden glene sözcükleri  bulun yerden ben burdan duyarım  yüreğimde.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder