hürriyet

2 Ocak 2017 Pazartesi

Hani bana soruyordun FENERBAHÇE neden bukadar önemli neden bu kadar seviyorsun


Hani bana soruyordun FENERBAHÇE  neden bukadar önemli neden bu kadar seviyorsun.
Bende  bir erkek hayatta herşeyini değiştirebiilir işini ,eşini  yaşadığı  şehri . ülkesini , hatta dinini bile  ama bir şeyi değiştiremez oda renklerine sevdalı olduğu  takımı  değiştiremez derdim.
Sen yokkende  FENERBAHÇE vardı  dün  kendimimi  bildim billeli içimdeydi  sarı lacivert renkle  sevinim üzülüyordum.pek belli etmsemde  kıskanç biriyimdir  ama paylaştım tek sevgi insanlarla  FENERBAHÇE SEVGİSİDİR. Bilirsin ki  o anda herkes aynı  duygu içinde  gol attığında   yediğinde   yenildğinde  milyonlarca kişi  senle aynı   ruh halindedir.helede  statdaysan  binler kişi aynı  sözleri  aynı anda söylemesi  o çoşku tutku sarı lacivert aşkı  .lakin küfürler hariç  ben katılmam küfürlere bilirsin küfür etmem  sevmem de .ve sen kızıyordun bende daha önemli  benden daha çok seviyorsun diye  bende  vatan  bayrak sevgisi ne ise  FENER SEVGİSİ  ÇYLEDİR BENDE  DİYORDUM. SEN YOKKEN  FENER  VARDI SEN VARSIN YİNE VAR SEN OLMADIĞINDA  OLACAK DİYORDUM . SEN BEN HEP OLACAĞIM DİYORDUN. EY GÜL YÜREKLİ  YAR  ŞİMDİ SEN YOKSUN FENERBAHÇE  VAR  HALEN TEK SARI LACİVERT SEVDAM  BIRAKIP GİTMEYEN  HEP DURAN VE EBEDİ DURACAK OLAN.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder