hürriyet

20 Şubat 2018 Salı

BEN İSE AŞK SABREDİYORUM ADI SEN OLSUN DİYE

ve  bilir misin ?
Ne acıdır insanın bildiklerini anlatamaması
Ben deyip susması
Sen deyip ağlamaklı olması….diyor ya Mevlana  üzülme şiirinde işte ben de şuan tam öyle bir andayım sevgili ..susmak il ağlamak arasında bir yerde..
Kendi ellerimle yıkıyorum yüreğimin naaşını  ve gecenin en koyu rengi ile kefenliyip, sensizliğin en tenha yerine  defnediyorum . bir Fatiha  okuyan kimse  kalmadı arkasından .
Kalemimin çaresizliği kadar dudaklarımda suskun ve artık yüreğimin sesini  duymuyorum.falakaya  yatırılmış masum bir çocuk , sırat dan geçemeye çalışan iman fukarası bir  günahkar , vicdan azabından müebbet bir  suçlu , kabir de azabın bitmesini bekleyen bir ateist hangisi daha iyi tanımlar bilmiyorum  özleminde hayaline tutunmuş ellerimde  ki yangını gül yürekli yar.
Hangi göz yaşı gusül eder  seni hayal ederken yorgun düşen  gözlerimi.sensizliğin bir köşesine  kıvrılmış  yalnızlığım sıvazlarken aşkın gözyaşlarını hangi düş götürür  yanlızlığımı senin olduğun limana .

Düşsüzlüğü resmederken kan ter  içinde kalıyor kalemim .Sensizlik ve özlem kokar  terim .
olmayacak böyle  bilirim sana yazılmış tüm şiirlerin üstünü çizmeyelim yada en güzeli katletmeliyim  yüreğimi kemiğe saplanmış paslı bir çivi kadar mutlu ederken seni düşünmek.velhasıl kelam gül yürekli yar bir doğumu sancısında ayağına beton döküp pruvadan atıyorum seni  yüreğimin bordo denizlerine

Mevlana ile başladım yine Mevlana ile  bitireyim sevgili
İnsanlara sabredersin adı hoşgörü olur. Dileğe sabredersin adı dua olur ..duygulara sabredersin adı gözyaşı olur.. özleme sabredersin adı hasret olur .. sevgiye sabredersin adı olur..

BEN İSE AŞK SABREDİYORUM ADI SEN OLSUN DİYE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder