hürriyet

16 Haziran 2011 Perşembe

ayrılığın ağladığı saatlerde .

ayrılığın ağladığı saatlerde .

sana kırıyorum yüreğimin dümenini … burnumda iyod kokusu ,sana ters akıntılar  … uykusuz gecelerim kaldıramıyor artık senli düşleri , ölümün soğuk yüzünde özlüyorum seni .sana ters düşen  akıntılarda , akıyor  zamanın hayat denize günlerim  .
Seni bir hayalin içinden çekip çıkarmak , sesini duymak ellerini tutmak , sarılmak, ölümün  soğuk yüzünü korkutan ılık nefesinden  öpmek istiyorum .

lakin isteklerim rötarlı  bir tren gibi ulaşmıyor , sensizlik karşısında acizim , yeniğim, çaresizim, . …  denize düşüyor  duaya açılan ellerim ,  sana yönelen tüm kelimelerim ıslanıyor …

suları çekilmiş bir denizim , yıldızları çalınmış bir geceyim , birazda karanlık ama hep yalnızım ağrı gibi … güle aşık bülbül , maşuka aşık ,aşık   gibiyim…
aşkında demliyorum yüreğimi .
denizler özlem kokuyor ,sende özlem , özlemler deniz kokuyor , denizler sen kokuyor
Özlemini  denizlere yağdırdım , denizlere seni , sensizliği özlemine

Gel, ölüm gibi  ömrüme … kar yangını  gibi  ,zemheride … sensiz ömrümün  bir yanı  çöldür bir yani deniz … bir yanı Yusuf’un atıldığı dipsiz kuyudur  bir yani İbrahim’in atıldığı   kordur

sana yönelen pusulaları kırıyorum , sana çizdiğim tüm rotaları haritalardan siliyorum , umutsuzluğumdan geçerken içimin gizli yolarında bulayım diye seni.
Nisan yağmurları gibi yağ yüreğime , yağmurlarında ıslanayım büyüyeyim ,ömrümü ömrüne sereyim  …suya hasret çöl gibi bekliyorum  …doğ başımın üstünde yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı gibi .

sonsuz Özlemin sınırındayım ,sonsuzluğun bir karış ötesinde . Oysa ki sen  sonsuzluk kadar  uzaklardasın … belki ölüm kadar yakın hayat kadar uzaksın belki her yerde belki hiçbir yerdesin .Elimi uzatsam  hayaline dokunamam ki .
Gözlerim hep hayalinde , hayalin hep ufukta ,  gözlerim hep ufukta  

ne zaman gündoğumuna baksam gözlerin gelir  hatıratıma . ne zaman denizi koklasam saçlarının  amberi gelir burnuma ne zaman seni düşünsem ayrılık gelir aklıma .

Bilirsin biz seninle hiç kavuşmadık ki .Her gün  saatlerce seni anlatırım gönlüme  gelip  hayalin durur gecelerimin  önüne ve ben her gece  özleminin şiirini yazıyorum, ayrılığın ağladığı saatlerde .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder