hürriyet

11 Ağustos 2011 Perşembe

senli hayal örtsem sensizliğin üstüne

senli hayal örtsem sensizliğin üstüne
Geceye inat
Sana yazıyorum

Söktüm uykuyu düşlere gebe düşlerinden ..

Su verdim göz yaşlarından  sensizliğe sarılmış yüreğimin köklerine  ..
Uykuya hasret Gözlerime tuz  bastım  ...
Düştüm düşlerinden   düşsüzlüğüm kırıldı ..
Yâr oldun yardan armağan tüm yaralarıma ...
sensizlik yaren oldu uykusuz gecelerime

kırık dökük  yüreğim ..
Saatler hep seni gösteriyor ..zaman sana akıyor

 Su misali ... yüreğim geceye rehin ..
ertesindeyim sensizliğin
vakitler hep sana geliyor
tüm düşlerim senden geçiyor
ama sana hep rotarlı  varıyor
güneşlerim hep tehirli doğuyor ..
gündüzlerim sensiz
bir yanım hep soluk
bir yanım hep boşluk
sol yanım soluk  sol yanım boşluk, sol yanım yokluk
,
soluk ,boşluk , yokluk
 yüreğim eder hayallerde sana yolculuk 
uykusuz düşlerinden geçip geleceğim konacağım ellerine ..
yüreğim isyankar

Gecelerim  asi
 Düşlerim cüretkar
Akmak yüreğinin denizlerine
tüm düşlerimi  denizlerinde batırıp yüreğinde boğulmak  istiyorum
saçlarına tutunup uçmak istiyorum batığım denizlerin ufkunda ..

Ve gözlerine bakmak günbatımında
Yeniden ve yeniden batmak yüreğinin okyanuslarında .
benim her batışım senin gün doğumun olsun gecelerine  diye ..

Ve uykusuzluğumu gözlerimden alıp güneşe süreceğim
Umutların hep aydın olsun diye ..
Yüreğimin kandillerini söndüreceğim ..

gecenin karanlığına  yaslayım düşlerimi..

Ve kıracağım idam hükmü yiyen kalemimi
Yüreğimin zindanlarında

kırık kalemimi elime alıp  yüreğimin duvarına

 Adını yazacağım
Adının baş harflerinden oluşan şiirimi okuyacağım düşlerinden sana
yazma artık yeter diyorsun biliyorum ..
 bu gece döktüğün yaşların devamını döküyorsun 

Gözlerini kısarak yeter artık Sus diyorsun ..
ama sen yüreğinde ben yazmaya devam edeceğim saçaklım  .

bu gece çok mu soğuk yoksa ben mi üşüyorum ..
senli hayal örtsem sensizliğin üstüne
özlemin depreşti yüreğimde bir kere ..
yüreğime idam hükmü versem kalemimin dar ağacında ..

yüreğin kaldırır mı yüreğimin cenazesini ..
bir arife günü verir mi toprağa..
ve bayram sabahı gelip  mezarımın başına  bir ağıt yakar mı ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder