hürriyet

13 Eylül 2011 Salı

Denize düşen bir yağmur damlasıydı kavuşmamız



Seni düşleyerek manzaralar çiziyorum göz kapaklarıma

Kaç senli düşten geçtim bilmiyorum ..kaç geceyi astım kirpiklerimde ...Uykusuzluğumdan uyanıp kaç yıldız çaldım gökyüzünden . Bazen  özlemine  sarıldım bazen  yüreğinin ben yanına sokuldum usulca bazen de sensizliğe yanaştırdım  dümeni kırık düşlerimi
. Sen benim gözlerimde kendine baktın , ben senin gözlerinden cennete  baktım
Afrikanın  45 derece sıcağında kızgın toprağına  Yalın ayak  basan bir zenci çocuğun umudu ve umarsızlığı var  içimde . Harf harf  her satırda aşkını giydirirken  yüreğime .. Aynı  gökyüzüne bakan iki  ayrı benden de  tek yürekten aynı sevdanın içinde bir  olmayı başardık seninle yan yana duran iki bebek tebessümündeki mutluğu paylaşabildik .zaman özlemini artırdıkça içimizde ,yüreklerimiz bir birine akıp nehirler gibi umman olmayı bildi...........
biliyorum kolay değil sevdiğinden kilometrelerce uzak olmak .dikenli tellerler çevrilmiş sanki yüreğim her  nefeste biraz daha batıyor  özlemin içine ..biz özlemelerde  çoğalttık sevdamızı   ..sana yazdım her  cümlede kısalttık mesafeleri.


yaşanmamış bir aşktık
.....
özleme emanet edilmiş bir yürektik
denizdik seninle

yakamoz pırıltılarına hasretken yıldızlara kavuştuk  . sislerin arından titrek bir deniz feneri ışı iken karanlığı yaran güneş oldu gözlerimiz . aşk içinde kaybolduk , özlemlerde kendimizi bulduk
, denize düşen bir yağmur damlasıydı kavuşmamız.hasretimizin yanında



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder