hürriyet

18 Şubat 2012 Cumartesi

seni en çok sevdiğim şuanda ölmeliyim

seni en çok sevdiğim  şuanda ölmeliyim
bir sabah ezanında senin yüreğinde  ..görmemeliyim güneşi ..
karlar yağmalı  üzerime ..

.
Yüreğimde  kış mevsimi yaşarken  .
. sen akmalısın gözlerimden .
sen yüreğinde beni ararken

ben düşmeliyim Yusuf kuyularına .
mahşeri bir kalabalıktan geçip


gözlerimi örtmelisin düşlerine
Ölmeyi diliyorum gözlerinde
ölmeyi arzuluyorum yüreğinde

Bu gece sana anlattığım duha  oğlu deli dumrulu  unutma sakın
Onun duasını
ben seninle  yaşamak

Seninle ölmek istiyorum  gül yüreklim ..
 boğazın düğümlendi  yutkunuyorsun

Yüreğine hançer misali bişey saplandı

ve susuyorsun yine  ..
susma sevgili

Yüreğinin zincirlerini kır
Avaz avaz haykır
uzat ellerini

Tut yüreğimi ..
Yoksa düşeceğim yüreğinden

 öleceğim..
ya öldür beni at yüreğinden ,
yada Öldürme beni..
yüreğine ek büyüt yüreğimi
yüreğim yüreğine kök salsın ,..
gecelerime güneş

ruhuma eş 
yarınlarıma umut ol sevgili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder