hürriyet

22 Haziran 2012 Cuma

Bilmem kaçıncı şiirmin kaçıncı satırı bu


Bilmem kaçıncı şiirmin kaçıncı satırı bu

Kalemimi sensizliğe dokundurarak

Yazmaya başladığım

Zemheri soğudur haziran gecesinde içime çektiğim

Uykusu kaçan kelimeler  bir biri ile yarış içersinde

sana yazdığım şiilelerin içinde yer alma telaşıyla

bordo bir denizde  mavi bir düş var sakladığım senin için

her aşık sevdiği  ile ele ele tutuşacağı bir kuytu ararken

ben yıdızları tutuşduruyorum

sana yazdığım satırlarda  ayyuka çıkarken  aşk

şiirlerimi  göremediğim düşlerde

gözlerine bakarken bitirmek istiyorum sevgili

ben deniz isem sen martısın göğümde çığlıklar atan unutma

ben  sonsuz aşk ateşi isem yanan sen pervanesin   ateşimde kendini yakan ..

sen düş isen gecelerde , ben uykuyum gözlerine konuk olan düşleri görmeni sağlayan

sen Yusuf isen ben dipsiz kör bi kuyuyum  içine atıldın sevgili

yazdığım cümleler arasında  gezinirken dilin nefes alamk için durduğun noktayım ben

sen yüreğinin sesini dinlerken okduğun satırlarda   dinlediğin bendim aslında

kelimlerle aram iyidir  sözcükler beni sever bende onları

istediğim herşeyi bi cümlede anlata bilirim

 aşkını ciltlerce yazdım ama anlatmayı beceremedim

kabul ediyorum bu konuda becerizisim ne kadar yardımcı olsa kelimeler

ne zaman kalemi alsam kendiğinden  cümleler kursalarda  yetmiyor

aşkını anlatmaya.
yetmez  yüreği aşkın gölgesinde esaret altında  tutmak

özgürlüğü düşlerken  gönüllü teslim olmak gerek kayıt şartsız aşka

unutma sevgili aşk

sevdiğin yanında olsada olmasa da

aşkını yüreğinde büyütmeye devam etmektir

ama bir ressamın

gökkuşağını resmetmesine  benzer kelebek kanadında

aşık olmak

 kavuşmayı beklerken 

heykel tıraş  olup ham mermerden mezar taşını oymaktır

seni özlemek


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder