hürriyet

29 Haziran 2012 Cuma

vâveylâydım vav oldum


vâveylâydım vav oldum

uzun bi yol oluyorsun yüreğimdeki aşka.sağında ayrılığın ayrık otalarının sardığı solunda özlem çiçeklerinin  yeşerdiği .tenime değen rüzgarda garip hüzün kokusu var eskilerden aşina olduğumm gündoğumlarında pruvadan içime çektiğim .ve içimde dinmeyecek özleminin kanmalar var , özlem kanalarından can vereceğim  .işin kötu yanı özlem kanalarının hep insanın kalbine akması ne merhem ne yara  ne ağrı  nede devalar çare oluyor için için ince ince kanıyor .


Aşk üzerine yazılmış aşknameler okuyorum şems ile mevlanayı anlatan , leyla  emcnunu anlatan lakin ben okuduğum aşknamalerde hiç birini göremiyorum ben okudum tüm cümlerde seni  göruyorum ve tüm aşknameleri sana yoruyorum sevgili.Belki bir gün  binlerce aşk  sözcüğünü hizaya sokup bende yazarım seni anlatan bi aşkname kimbilir.


Sıyrılmak istiyorum bu temaşayı alemden sıyrılıp semada kendi beliğimi seyretmek istiyorum yüreğini taaf ederken yüreğim .tüm alem kainat  taaf alinde değilmi zaten  düşünene sevgili yaratılan herşey atomdan  yıldılara  galaksilerden kainatın kendisine herşey her an  taaf etmiyormu ilahi aşkla sanırım insan yüreğide unun için yaratılmış çevresinde dönüp duracağı bi başka yürek için  pervane misali denöp duracak ve en sonunda aşkı için kendini atşe atacak  aşkın ateşi ile yanan bi yürek .


Yırtıyorum yüreğimin seyir defterinde  senin adın geçmeyen sayfaları sadece deniz gecenler sayfaları bırakıyorum ( tabi birde fenerbahçe çünkü fenerli doğduk yapcak bişey yok ) bilirsin deniz benim ilk aşkım  sonsuz mavilikler ilk kayboldum yer kendimi aradığım ve kayboluşlarımdan mavilerde gözlerinde bulduğumm yüreğimi


 Masum vav halimden koptu bu vâveylâ,  mavi bir nun olup düştüm kaybolduğum mavi denizlerimin içine karıştım deniz oldum gözlerinden düşen bir damla tuzlu suyun tadına varabilmek için tadınca gözlerindeki denizlerin tadını yüreğimde vâveylâ,ydım vav oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder