hürriyet

19 Ekim 2016 Çarşamba

her gecen gün Kangrenleşen agrılarım var

ey gül yürekli  sevdiğim .son nasıl olur bilmiyorum lakin şunu bilesin son nefesimi  keIime-i şehadette ayırdım  sondan  bir önceki nefesim sana ait. Bu iki nefes arasında hayallerim  var  gerçekleşmeyen ama gerçekleşmesini umdum.uçurtmalara yazıp  bulutların arasına yolaldım  beyaz  dilekçelerim var  kabul olmasını bekledım Hakk’tan . aldığım her nefes  karanlığın içine  açılan kapıları aralıyor sanki.hüznüm sükütüma saklanırken.
her gecen gün Kangrenleşen  agrılarım var. cüzzamlının uzuvları gibi  cürüyüp düşen düşerken gün ve gün  ömrümden yapraklar bir bir .    bordo denizlerimin gündoğumlarını izlerken. mutluluktan kifayetsiz kalan kelimleri özlüyorum.
Yüreğimin kadim yanlızlığını  demliyorum özleminin  soğuk ateşinde  çayımı yudumlarken.her ölüm  erken derler ama ben ölmek için geç kaldığım sanki.herşeyin en doğrsunu  mevlam bilir mevlam bakalım ne eyler ne  eylerse güzel eyler.
Vardır bi hayır  benim bilmediğim  görmediğim çektiğim özlemlerde  kangrenşelen agrılarımda , uzaktan baktığım hayalde  mutluluklarda vardır  bir hayır.
Ey gül yürekli sevgili  solarken güller bile  eylülde , senın yüreğinde  mutluluklar dans etsin .benim  umutlarım gasp edlirken sen serp umudun ağlarını doğan güneşle beraber  günün  üstüne .kuru bır yanlızlıkta  beklerken  sabahın olmasnı uysuz gecelerde  sen yüreğinden öpülerek uyan , gözlerinde  gökkuşağı belirsin her sabah  güne ilk açtığında  . ant bahçelerinde  geçsin ömrü her zerren aşk ile dolsun
Sağırlaşan  şiirlerim  var kekeme çocukluğumun suskunluğunda . yazılmamış şiirlerime  baçlıklar atmaya çalışıyorum .ağrılarımın üstüne  merhem yapıp yanlızğımı sürüyorum  .

Gözlerimdeki  ışık kayboluyor ,baktığın gözlerimde ki  yerler  göz kamaştıran bir ışıkla seyrederken geceyi . hadi  iyi geceler gül  yüreklim kavuşuruz  belki  düşlerinde  Uykusuz  bir  gece  bekliyorken beni  .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder