hürriyet

13 Şubat 2018 Salı

her okuyan sevgili bir başlık bulsun yüreğine göre

Bir gün daha geçti yine sensiz
Aşkım ağlıyor bak, sessiz sessiz
Çare bensiz, ben çaresiz
Ümidim senin olsun...
Diyor ya Orhan baba  şuan tam o halet-i ruhiyede yüreğim yada  bu gibi durumlarda ne söylenirse ise  tüm o  sözcüklerden  bir demet yap işte  en güzellerinden sevgili,  uğraştırma  beni geceni kör bir vaktinde  çayımın demini yudumlarken efkarımın buğusunda…….
İyileşmez bir yarayı  kaşımak niye sevgili umudu katık yapıp ayrılığın  uc kısmında , kavuşmayı beklemek varken. Ben imkansızlık aşklar için yaratılmışım kavuşmak nedir bilmemz ellerim lakin  ayrılık kuçaklamışken  yanlızığın ağrıyan zirvelerinde  ruhunu, hicaz bir makamın en sol yerinde umit dolu şiirler okuyacağıma söz veririm  keke sözcüklerin lal olduğu yerde.
Ellerim ellerinden ayrıldığında beridir nadasa bıraktım yüreğimin bozkırlarını. Nicedir filizlenmeyi bekler  uykusuzken düşlerime ektiğim gülüşlerin.gökkuşağıan takılan uçurtma gibiyim  ne  semaya ulaşabılıyorum nede  yere  inebiliyorum, muallak taşının ne hissediğini şimdi daha iyi anlıyorum , ne yere aitsin ne göğe . Arafta duran bir melek  gibiyim cehennemden uzak cennet komşu ne yanabiliyorum nede cennete ulaşabiliyorum.
AMA BİLDİĞİM BİrŞEY DAHA  VAR.
KILIÇ İKİ DEMİR ARASINDA DÖVÜLÜR.
Ve…… Yaşadıklarımında  öğrendiğim bir şey varsa  …….
YÜREĞİNDE YÜREK KIVAMINA  GELE BİLMESİ  İÇİN  AYRILIK İLE KAVUŞMAK ARASINDA DÖVÜLMESİ GEREKİYOR . işte ozaman  göğüsnde taşıdığımız kas yığına yürek diyebiliriz.
Daha yaz gelmeden sonbaharı görüyorsun düşlerinde . Seni üşüten kışı giymeden üstüne  neden eteklerin zil çalıyor  böyle ..bir balıkçı ağı  gibi serpmek varken umudu intahara meyiili şiirlerimin üstüne , kendi kalemini kıran bir hakim gibi yüzünü  düşlerime düşürüm  , puslu gecenin içinde  kaybolmak niye . ,,

Kaçınılaz son ağlamak ise sevgili…Sensizlikte Çatlamiş şiirlerimin satır aralarına düşür gözyaşlarını.. ve kalemim sulasın aşk narında yanan tüm sözcükleri gözyaşarında denizler boğulurken….ve bir kez daha senden yadigar kalsın ayrılık  yüreğemin sol YANINA

not: hüzününün süküd  ettiği vakitlerde bu yazı benden sana bir sevgiler günü yadigarı  kalsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder