hürriyet

2 Mart 2012 Cuma

Rotamı son kez belirliyorum yüreğinin izdüşümüne




Islak denizlerden geçtim , hayalin geçerken gözlerimden
dünlere kırdım dümenlerimi , rüzgarlar yelkenlerimi döverken
Anılarla avuttum aynadaki yüzümü, yağmur gibi ıslandım ıslak denizlerin kucağında
bedenimi yüreğimdeki sevgine adadım sevginin çarmıhında .

yırtılsa da rüzgarların dövdüğü yelkenlerim , ben dünlere kırdığım dümenlerden sana geleceğim
Bin bir yerinden delinse de karinam , senin kıyılarına kadar alberaber asılırım küreklere gövdemin aldığı sulara aldırmam
denizlerime sisler çöksede , gözlerindir ruhumu yolumu gösteren deniz fenerim
sana seyirimin sonunda isterse ölüm olsun , sensizliğin duvarlarını yıkar elbet pruvam .

Seni andıkça Şiiler yazarım gecelerde , seni göstermeyen tüm haritaları yakarım
önüme çıksa da dev dalgalar , sana yönelince pulsam göklere kulaç atar tüm umutlarım
dipsiz bir anafordur gibi yokluğun çektikçe beni içine , ağa takılan bir balık gibi umutsuzca beklerim
.

sonum olsa da bu aşk , seni sonsuza kadar seveçeğim
Yollarım karanlık olsada sana gelmek için ışığı beklemeyeceğim
Denizlerim buz tutsa da , rüzgarlara meşale verim tüm denizleri yaktıracağım
Yansa da gemilerim sana yanan denizlerin arasından kulaç atacağım

Gözlerlerimde özlem yanıkları , kalemimde senli sözcüklerin kanamaları
Ufuklara astığım sesin , cebimde senli dünden kalma hatıra yamaları
Karanlık gecelerde düşerken ayın gölgesi denizlerime
Rotamı son kez belirliyorum yüreğinin izdüşümüne

.

iliklesem gözlerinin perdesini dudaklarımla

Dipsiz bir kuyu gibi hasretin yüreğimde
çatlak dudaklarımda sanadır suskunluk
ruhumda anlayamadığım bir durgunluk
isli bir deniz feneri gibisin
gecemi aydınlatan yüreğimde

rüzgar olup değsem tenine
yıldız olup düşsem gecelerine
çıksam düşlerinden
iliklesem gözlerinin perdesini dudaklarımla
uyku olup sokulsam göz pınarlarına

esir etsen beni tutup kollarımdan
gecenin döküntüler koyuna
götürsen , korsan sevişmelerin yatağına
kapansa gözlerim koynunda
isterse bir daha açılmasın
sende olan her şeyi göm yüreğime

gül yüreklim söndür gecemin yangınını
gülüşlerindeki güllerle
as kirpiklerinin darağaçına hasretini
gel al bende kalan ne varsa
al yüreğimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder