hürriyet

17 Mart 2012 Cumartesi

rasgtgele deyip atıyorum yüreğimi

rasgtgele deyip atıyorum yüreğimi
rasgtgele deyip atıyorum yüreğimi , yalın ayak yürüyen bir afrikalı çocuğun umutlarının ayak ayak bastığı izlerin altına .güzeşin yüzlerinde izler bırakıtığı topraklarda .döküyorum yüreğimde umutt ettiğim ne varsa bir balıkçı ağında denize .kundalıyorum denizlerimi umutlarım yeşerirken yakamozların pırıltılarında  dipine kiprit suyu döküp.şifalarıma yaralar sürüyorum devalarıma dert.bedenime cenaze törenleri düzenliyorum musallaya  karşı saf tutarak.
Kayıp bir  çocuğunun bakınması gibi bakıyorum etrafıma ürkek, korkulu , endişeler boyunu aşmış .annesinin sesindeki masal dinletisindeki huzura  kavuşmak isteyen .. dağılmayı bekleyen düşünceler kafamda yedir renk gökkuşağında rüzgalarla savvulmak için can atan
Bilirsin  sevgili, vaat edilmiş toprakları bekleyen  musevi (kim tarafında vaat edildiyse artık yahudilere bu topraklar halen çözmüş değilim orasını gerçi )beklerim seni  nereye gitsem, nereye gitsen , aramızdaki mesaflere rağmen .yüreğinin uçurumlarından  yüreğim  düşsede düşlerinde her gün doğumunda  uçurumlardan  tırmanırım   yalın ayak sarp kayalıklardan ellerim kan içinde  aşkın kaf dağı zirvesine denizlerimi ıslatan gözyaşları düşüp yankılarınırken ayrılığın  kuru kanyonlarında.
Ört yanlızğımın üstünü yanlızğının soğuk yorganı ile anlamsız cümleler kur yanlızlığa dair
Ve aşkın x işareti ile işaretlenmiş   yüreğinin bir haritasını çiz  aşkını bulmak için çıktığım yürek mecarsınıda  yüreğinin bilinmeyen yollarında kaybolmayayım.sen koca bir ummansın  içimde ve damla damla seni içtim her  sabah goncalardaki şebnemlerin dudağından
Tüm kavuşmaları bırakıyorum sağ yanak latının sol köşesine parmak ucu doknuşu öpüşlerde
Seni özlemenin zevkini çıkarmak için yanlzı gecelerde özleminin soğuk alevlerinde yanarken sende ertele yüreğinde tüm kavuşmları ve birlikte eriyelim özlemim soğuk alevinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder