hürriyet

5 Nisan 2012 Perşembe

Hayalini okşarken titreyen ellerim adına

Hayalini okşarken titreyen ellerim adına
seninle aşkın tanımını yaptığım için seviyorum seni sacaklı
ilkbahar yağmuları yağsın kirpiklerinden yüreğine . Umutlarını bağlama bırak ,günbatımında denizin güneş rengi kokularına. Umudunu nadaslara bırakma , kokla denizin meltem esintilerini bulduğun yerde. kirpiklerinde asılı kalsın en güzel aşk şiirlerimin son
mısraları.masallar anlat sonu bilmediğin , akıp giden zamana inat. Eğme yüreğini
önüne, eksik etme deniz kokan bakışlarını Gözlerinden yüreğinde yer verme hüzne acıya . Bırak, hüznünü
savurulsun rüzgarlara.
Hayat bu nasılsa bir gün son bulacak azrail gelip kapınıcalacak.? Ozaman Neden acılara boyun eğmek .sorarım sana yüreğinin elinden içmek varken aşkı kana
kana, yüreğini aşkdan saklamak niye?

hayallerindeki Sevişmelerimizi hatırla . çocuk tebessümleriyle karşıla doğan güneşi inceden..

Aldırma onun bunun ne dediğine,herkes bir şey söyler kendince
Sen sadece yüreğini dinle .
korkma yüreğinden saklanma aşkdan boşdan yere yüeğini cürütme
Siperlerde eline yüreğine ve cık yüreğimin meydanına

bana hep diyorsun ya
Ölümü ne cok anıyorsun diye ölümü anmak hayata baglıyor beni aslında ve sana
Elbetdeki her ölüm erken ölümdür .ölüm beklenmyendir Ölüm istenmeyendir , gülüm. O kadar da korkma ölümden.sen yeterki eksik etmemişol sevgiyi yüreğinden
Bir umudun bulunsun cebinde ve
her gün bana yolla sabah güneşle . Kokla onu gün boyu hayalimi, gül yüreğini koklar gibi.

yüreğimi yüreğin gibi gör . yüreğimin derinliklerinde sevdan oldunu unutma. Yüreğini sevki yüreğimide sevesin ve hayatını yüreğimde yaşama
isteği uyansın yüreğinde .

Takma kafana ne ayrılığı ne acıyı nede aramızdaki uzaklığı. ben Her yeni doğan günün taze doğuyorum pencerdenden odana
sakın unutma. Sadece güven aşkının büyüklüğüne

özgür bırak sevdanı kır yüreğinin zincirlerni azad et yüreğinde benden yana ne varsa
Ben özgür bıraktım sevdamı kırdım yüreğimin zincirlerini azad ettim yüreğimde senden yana ne varsa …
Korkma sende yap
Yap ki yüreklerimiz buluşup bir olsun bir bulutun gözyaşlarında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder