hürriyet

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Eski Aşk Yaraları


Eski Aşk Yaraları

Yoksun işte, özlemini çekiyorum gündoğumlarına . bekliyorum seni düşlerimde, senli anıları yaşayarak kalbimin kapılarını ardına kadar açtım seni bekliyorum ... güneşimin üstüne Yağan kara ,uçurtmalarımın ipini koparan rüzgarlara, gecelerime doğan güneşe de aldırmıyorum artık.hiç bir şeyin anlamı yok tadı sen olmayınca gül yüreklim .

Göçüp gitsem mi ki göçmen kuşlar gibi hayallerin ötesine ...denizlere bakmıyorum artık martılarla dertleşmiyorum . Ayrılık düşmüş yüreklerimize ,akıntıya karşı yüzen lodos yemiş bir balığım sanki şaşkın korkak...deniz yıldızları da suskun artık konuşmuyor ...
Yokluğun ölüm soğuk .Sensiz yüreğim , bedenim, ruhum üşüyor, buz kesiyor tüm düşlerim … hayallerimin takılıyor bir göçmen kuşun kanadına gidiyor kaf dağının ardına . uykularım da gidiyor, bir ben kalıyorum bir de sen yanızlığımın ortasında
hep seni umud ettim gecenin içinden düşlerimin arasından güneşle doğacaksın diye günlerime .ama anlamdım ki her gün başka bir sensizliğe doğuyor güneş ...

saçların gönül bahçemin tel örgüleridir ; dokundukça hasretinin dikeni yüreğime okşar saçların ...adını her andığımda sonsuz bir huzur kaplar ruhumu , gökyüzünün bütün yıldızların senin gözlerinde parlar .

özleminin soğukluğu var ruhumu üşüten , birde sevdanın ateşi yüreğimi ısıtan, acılarımı yazıp bir kağıda üstünü karaladım , tüm dünyayı bir ölümün kıyısına yolladım ellerimi,resmini çizdiğim gecenin içine sürdüm kadife tenine dokunurum diye yokluğunda

Yoksun ya sen kaybettim içimdeki çocuksu tüm sevinçlerimi . içimden kayıp gitti düşlerim bir denizin dalgın bakan gözlerinde . sevincimin adı, karanlığımın aydınlığı

Hani kelimelerin kifayetsizleştiği anlar vardır ya, ordayım işte. Tüm yıldızlarım söndü tüm denizlerim kurudu bu gece
yüreğim can çekişiyor ben susuyorum, hiç yaşanmamış bir an geliyor aklıma yaşamak istediğim ama yaşayamadığım seninle . var mı yürek yarasının bir başka anlamı bu lehçede. Bir sevda denizinin kıyısında kanadı kırık bir karabatağım daldıkça aşkımı bulmak için yanıyor yanıyor iç çekmelerim ...

Yoksun ya sen uzandığım hayallerin yanında . Sen ki, benim kışın çıkan güneşim , yazın yağana yağmurumsun . eski aşk şiirlerim dökülüyor sensizliğin uçurumuna ,senszilğimin hüznü vuruyor denizlerimin parıltısına ... Anladım ki her özlemin bir aşkı her aşkın bir özlemi var kendi içinde büyüyen ...gül yüreklim ...

Gözlerime bakan herkes sen görüyor yüreğimde . dudaklarımın süt limanı ele veriyor içimdeki senli fırtınayı. Sensizliği koyup heybeme dalıyorum karanlık gecede karanlık bir düş denizine , yorgunluktan bitkin düşene kadar kulaç atıyorum gözlerindeki ışığa.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder