hürriyet

13 Temmuz 2012 Cuma

tüm gemilerimi yak yüreğinin limanına demir attığım gün


tüm gemilerimi yak  yüreğinin limanına demir attığım gün

Dudaklarınla  sildin  denizlerimin ıslak gözlerini
bir karanlık geçti yüreğimden gözlerinden düşen yıldızların gölgesinde 
kokunu süreceğim bildiğim maviliklere

Değisn diye meltemlerde tenime

·       
Sevdanın  tozlu yollarında ilerken duraksız, gölünde mola verdim arşın arşın  aşk kervanında başı çekerken , dudaklarını sürerken dudaklarıma aşkın matarası kurumus tenin  sıcağında yorgun aşık düşer  yüreğinin sesi yakılanan yüreğimin yarlarından

·        Gelegitlerler  denizlerim kabarırken gözlerimde , bozuk bir pusla ile sana yönelir bu yürek

·        Yüreğinin kerte hattınde yol alırken  düşlerine bir deniz kızı nın çığlığı bozar sukunetimi ve dökülür damla damla  yürek kalemimin mürekkebi köpüren sulara .

·        .güneş göz krıpar deniz kıznın gözyaşlarında , yosun tutan yüreğimin kayalıklarına ve bir dalga vurur  senden yana alabora olurum mecnun gibi kızgın kumlara batarak

·        . çakallar ulurdu batan yüreğimin başında  , bir tuzak olurdun bana  bende uzakta . karanlığın korkularını dinlerdim  gecenin ağlayışları içinde

·        Aşina olduğum bir  gönül arardım konağım gül bahçelerine ve sol köşesini yakıp  kaldırdım naftalin kokan sanıklarıma  yazığım mektupları .

·       
Titreyen denzilerimde  Şems  giderdi  gülen güneşin kalbine  Mevlana ‘ yı görerek

·        Yıldızlar  düşerdi her adımında ay kas katı  olurdu aşkın sen halinden geçereken yüreğim

·         

·        Saçlarına bağlayıp as yüreğimi aşkın sokağına , suçluyum hpaet beni gönül hücrene

·        ..
nefsimin zaflarını bir zarfa koyup yolluyorum cehennem ateşine , yüreğimi sana yollarken hüd hüd kanatında .geceyi saran karanlığın içinde süzülen mum  gibi ağlıyorum şimdilerde aşkındna ynarken yavas yavas . 

·        . aşkın düşerken yüreğimin sığ denizlerine  uyandırmanı beklerdim yüreğimden öperek , aşk adına yazılmış bir kitabin ön sözlerinde

·        Şafak vakti  beklememin ağlarını atarım gözlerinde ki ıslak denizlere ayrılığı ayır ayrı duran  bedenlerimden ve yak tüm gemilerimi yak  yüreğinin limanına demir attığım gün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder