hürriyet

7 Aralık 2018 Cuma

git sevgili ben ayrılığı sensiz sevdim..


Bir kadının siluetinde   vakitsiz bir özlem dolaşıyor göz kapaklarımın hayalinde olan raksının ayak izlerinde… yolunu kaybetmiş bir ürperti dokunur aşk  yanan dukalarıma dokundururken parmak izlerini.. suskunluğa sarılıp susuyorum , kağıt ile kalem arasında ve diyorum ki sana ……….Ey gül yürekli yar…. Öyle mahsun ve mahcup bakma al yüreğimi eline . arkana bile bakmadan git … git sevgili  ben ayrılığı sensiz sevdim..
Fersah fersah bölerim sensizliğin ortasına çizdiğim deniz fenerlerinin ışıklarını. Uykusuz  gecelerin ufkunda gözlerim ben , karanlığı battaniye gibi saran kar tanelerinin üzerine düşen gölgeni. Dargın kavuşmaların  suskun yanıtlarında , sorduğum soru tekdir ..sonsuz bir sensizliğin içinde sana sarılıp hayatı anlamak nasıl bir şeydir?...
gece kağıt ile kalemin aşkını  fısıldarken kulağıma Gül yüreğinin kokusu öper  avuç içlerimi . gül kokun ile  yanlızlığım sarıldıkça bir birine bendeki sen çoğalır , bende sen çoğaldıkça , zemheri de göç etmeyen kırlangıcın bakışları gibi   hayaline bakmaktan dan eskiyen bakışlarım kapanır ağır ağır  ….
Anlamsız bir umut yüklediğimiz  günün ilk ışıkları dökülürken gecenin gözlerinden damla damla …anlamını anlayamadığım manasız bir kısır döngünün içine çekiliyorum yine  seni sensiz yaşamanın anaforunda..
Seni sensiz yaşamak nasıl biliyor musun   deniz bakışlı  yar aynı şey gibi …Bir meydan muharebesine pusatsız  gitmek gibi …üstüne üstlük yaşamak istiyorsan ne pahasına olur olun..
 Göğüsüne  binlerce kılıç saplanması ve açılan yaralarının yarıklarında kokusu yüreğinin kokusu gibi kokan dikenleri kırık  gül yetiştirmek gibi ….
Rüzgar okşarken teninde ki teri  iyot kokusunu doldururken ciğerlerine , geminin  güvertesinde uzakları düşünerek  , limanda ki sevgiliye el sallamak … uyanıkken görülen düşlerin , gözlerinde ki ki med cezirlerin de taşan  tuzlu suları ile yüreğin kanayan yaralarını pansuman etmek …..bedenin kirlenmişliğin de ruhunun en beyaz yerine  kara kelem ile  gözlerini çizmek…işte bir denizcinin aşkı yaşaması böyle bir şey … sormuştun ya bir denizci aşkı nasıl yaşar diye  
…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder