hürriyet

9 Aralık 2012 Pazar


Gözüm ama olmuş hayalinden başka birşey görmez dilim lal olmuş aşkından başka bir şey söylemez hazanda mevsimindeyim ömrüm  dökülüyor tel tel
ben yanlızlığa seni anlatırken gel

uykusuzluğa sürgün  bir gecenin kenarında  duruyorum, kavuşmalarımızı hayal ediyorum yaşanmışlıkların  üstünü karalayıp kursağımızda takılı kalmış yaşanmamışlıklarımız  çerçeve içine  alıyorum kırmızı kalemle özlemini dolanmışken şiirlerime

.

Özlemin ardından kalan hüzündür  yüreğime  zamanın bahişiş olarak bıtaktığı., yorgun saatler  gözlerini kapayıp   hazırlanırken sukuta sen sarılıp bir uykuya  iliş gözkapaklarıma ve usulca sokul düşlerime

.tadını çıkar  benimle bir bekleyişin ruhlarımız aşk dansına kalkmışken.yağmur olup düş benimle  hayat denen  ırmağın sularına  ve akalım bir ömrün yitik sevadalarına..her sabah gün doğumlarında  aşkını içtim içimin yangını söndürsün diye  her gece susadım aşkına  ellerim dokunurken yokluğuna

üçgündür yağmur yağıyor durmadan  saçakların altına gizlenen  kuşları seyrediyorum penceremden  bir özlem yangını başlıyor sensizliğe  yüz süren nefesimin hüzün kokan ahından ve bir fırtına kopar   yüreğimin bordo denizlerinde bin parçaya bölünür   sana yelken açan gemilerim .
Bir buse olup nefesini dokundur nefesime uykuların ayaklanmadan kaç gel firari gecelerime

 . avuçlarıma düşen yağmur  olur  damla damla içeyim seni ,uyku olup yaslanayım gözlerine düşlerine  düş süreyim şiirler kayıp giderken özlemin koynuna .sıkıca sar yüreğimi  hapset göğüsüne
uykusuz gözlerime  seni arıyorum kendini arıyan Yunus misali  bitmez tükenmez  arayışların bekleyişlerin içinde ,yitik kavuşmaların  rehin kaldığı  ayrılığın dehlizlerinde aşkını  duvarlara  centik atan  bi mahkumum 

özlemine pranganlamış kalemimi , özgürlüğüne kavuştur  dudaklarınla dokunurken dudaklarıma dindir  yüreğimde ki fırtınaları  gözlerinin kıyılarına  süzülen kutsal su ile parçalanmış gövdemi toparla  kurduğun aşk cümleleriyle
baharları yağdır hazana dönen ömrümün üstüne gül yüreğinle

Gözlerinde ki şebnemler yeşertsin  gömlümde çöle  dönen  vahaları ben zamanın karanlık sularında sana uğramayan limalara  gözlerim kapalı rotalar çizerek   seyir eden bir denizciyim puslasını gözlerinin kutsal sularına  düşürmüş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder