hürriyet

21 Aralık 2012 Cuma

Bırak beni gideyimm

Bırak beni gideyimm Denizlere Ben gidemezsem Gül hasret kalır bülbüle Ferhat küser şirin ‘e Bırak beni gidem denizlere Deniz sevdalısıyım ben Acı kokan ayrılıklardan yüreğime aşklar boşaltırım Denizleri düşlemekten çöllere döndü gözlerim Bırak beni denilzere gideyim Bende gideyim ki tutuşsun Mecnun’un ayak bastığı çöller Ben gitmezsem Kafiyesiz kalır aşka atvedilen şiiler Doluşunca gözlerime sintine artığı duygular Gitme vakti gelmiştir bilirm Bırak beni gideyim denizlere Ben gidemezsem Söner aşıkların yüreğinde ateş Gözyaşı kokusnda denizi görmek Bu nereye kadar böyle Bırak beni gideyim Kırgın kalmasın ellerim kalemlere Eskisi gibi özlemleri anlatayım şiirlerde Ben gitmezsem Susuz kalır şehitler kerbaleda Yaz günü kar yağar dağ başlarına Bırak beni Gökkuşağında çiçekler açsın zemheride Aşkın bir diğer adı özlemektir Aşık olmak aşka özgürlüğünü vermektir Bırak beni gideyim Kendimi kaybettiğim de bulduğum denzilere Ben gitmezsem Unutulur Tahir ile Zühre Vakitsiz gelir sonbahar Kozasından çıkmadan ölür kelebekler Bırak beni gideyim Kerem vazgeçmeden Aslı sısından Daha önce söylemişitm Deniz sevdalısıyım ben kopmadan içimdeki fırtına yüreğim sende kalsın bırak gideyim ben gitmezsem Nazım bakamaz kız kulesine elini sokup denize mapushane duvarlarına yazar şiirlerini bilemezsin ki dokunmadan gözlerimdeki denizlere ben gitmezsem dönmez göçmen kuşlar taht kurar sevelerin otağına ayrılıklar ben aşkın ustasıyım ben gideyim ki çoğalsın aşıklar yetişsin yeni Kayslar , Ferhatlar aşk zaman ve mekanı aşıp ulaşsın her dem yüreklere ben gitmezsem aşk esir düşer zamana yenilir birak beni gideyim denizlere sürüden ayrılan koyunu kurt kapar balık sudan çıkarsa ölür ne kurta at beni ne susuz bırak ben gitmezsem güle dikenler batar Rumi Şemsi aramayı bırakır Tüm kalpler viran olur yıkılır Bırak beni gideyim denizlere Ben gideyim kii Aşka kanatlanıp yansın Pervane Mevlana kavuşsun Şems’ine Ben gitmezsem Aşıklar divanında yüzüm yere düşer Kelimeler dilimde dağ olup yığılır Dudaklarım küser dilime Bırak beni gideyim sevdalısı oldum denizlere Ben gidersem Hızır yoldaşlık eder Musa’ya Duaya kalkan elller gibi Kızıldeniz açılır Ben gitmezsem Yusuf atılı kalır kuyuda Hakk ‘a kavuşamaz Züleyha Yakup kalır ama Bırak beni gideyimm denizlere Söylemişmiydim ben deniz sevdalısıyım Korkma uzak kalrım diye kıtalar okyanuslara aşsamda uzak değilim Ben hep yüreğinin attı yerdeyimm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder