hürriyet

12 Temmuz 2011 Salı

ben sevdim seni ihtilal oldu yüreğimde öldü bedenim aşk ile aldım ilk nefeste

Yüreğim görünce seni
kör oldu gözlerim
 aşktan başka bir şeyi görmedim
Ahir zamanın son deminde 
Aşkın alevinde  yandım
Ve ben hiç üşümedim  sensizliğin ayazında
Çok fırtınalar  gördü gözlerim 
tufanlar yıktı yüreğimin bentlerini
tüm evren aşkın lisanı ile konuştu 
sevdim seni
yandı tüm denizlerim
Sen  geldikten sonra
atmaz oldu deli yüreğim sustu 
Sen geldikten sonra
aşkın diyarına yelken açıp bilinmezde kaybolan
 tüm gemilerim döndü  yüreğime
ve ben sevdim seni
sevince anladım ki aşk uzakta değil
bana benden daha yakın bir yerde beklermiş beni


seni sevdiğimden beri
denizler akıyor tufanların yıktığı yüreğime yüreğim
 Baktıkça yüreğine gözlerine batıyor ruhum 
ruhum baktıkça gözlerinde
gözlerimden bahar akıyor
bedenim yeşeriyor
hem de ne yeşermek
Babilin asma bahçeleri gibi


Ben sana aşık olduktan sonra
yoldaş oldum aşıklarla
kah mecnunla dolaşırım çöllerde
kah çıkarım bir dağ başına  Ferhat ‘la
kah otururum Mevlana ile Şems’in yanına 
aşkın şarabından içmek için doya doya
 aşkın şarabından içtikten sonra
alabora oldum  battım aşkın denizine fersah ferah
kulaç atıkça  kulaç kulaç gömüldüm gözlerine
                                                       ben sevdim seni
                                                       ihtilal oldu yüreğimde
                                                         öldü bedenim
                                                          aşk ile aldım ilk nefeste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder