hürriyet

31 Temmuz 2011 Pazar

Yoksul Umutlarla Kürek Çekiyorum Sularında


Sensizliği sürdüm yüreğime , sürdükçe  sensizliği yok oldu benliğim
Yüreğimi sema ya açtım seni diledim
Zamansız  zamanlar geldi geçti yosun kokulu gözlerinde
küreğim kırıldı tek kürekle yalpalayarak yol alıyorum sana doğru yokluğun denizlerinde

bir yunusun çığlın da tükeniyorum , acıyan acılarımı yakamozların pırıltılarına bırakıyorum . Kendi ipini çekmeyi bekleyene idam mahkumu gibi sensizliğin denizlerinde özleminin zokalarına atıyorum umutsuz .eskimiş   günün yırtıklarını yamalıyorum elimdeki kalan umut parcaları ile  gökkuşagındaki renklerle takas ediyorum  yüreğimdeki son mutluluğu  renkga renk yüreğimle sana gelmek için
özlem , hasret birde yanlızlık var düşüncelerimden gecen rüzgarlarda .kirpiklerine tutunarak , gözlerindeki denizlere  yangın olmaya geliyorum  çalınmış  düşlerimi  gömerek yastığındaki çukurluğa.  Sensizliğimi yalnızlığı mı  uykusuzluğu mu  alarak yüreğine girip  usulca kapsını  dışarı dan üstüme kapatmanı istiyorum sonsuzluğu yaşamak için yüreğinde  .

sana yazılan mektuplarım , seni bekledikçe  sabahı olmayan gecelerim ve yüreğimin çorak topraklarına yağan yağmurlarım, saçlarının arasına saklanan umutlarım,   hiç olmayan yarın gibi şiirlerim var aşkına yazılan mektupların  satır aralarında    .yokluğunun yoksuluğum at beni gözlerinden ki uçurumlardan aşagı  yüreğindeki kuyulara hapset beni Yusuf gibi  . yüreğimi savuran dağıtan rüzgârında hasret  dermanlarıma dertler sürerek ölmek istiyorum kirpiklerinin gölgesinde
aynı düşde  buluşan iki düş gezginiyiz senle .sen düşlerime sensizliği düşürürken , ben heybemdeki  umut çiçeklerini ekiyorum senın düş tarlalarına .senin düşlerinde girler varken benim düşlerim mavi denizlerim gibi mavi denzilerimden mavi kaığıtdan yağılmış kayıklarla sana Şiirleri mi yolluyorum umut olsun yüreğine diye

ortak düşlerimiz olacak yüreklerimizi  bir yapacak köprüler.  Bir şişenin içine gizlediğim cığlığım ulaşacak sana mavi düş dallarında, şişenin mantarını çıkardığın da kimsesizliğinin ortasına  cığ gibi düşecek seni seviyorum diyen çığlığım.yüreğinle kundakla ağlayan yanlarımı . avuç içine al yüreğimi öp kus kanadı yumuşaklığında hapset göğüs kafesine yüreğim yüreğinin mahkumu olsun .uykusuzluğum uykularında bir gün düşlersem seni , kendi ellerimle çizeceğim  aşkımın  resmini düşlerine.çatlak dudaklarınla öp sensizlik de kuruyan dudaklarımı .  yoksa muson yağmurlarını bekleyeyim mi  gözlerinin yağmur bulutlarında  yüreğime yağacak .bekleyişlerimin beklmelerinde yosun tutu  kalemim . kağıt gemilerimin güvertelerinde seren  direğinde yüreğim ufuklarda aşkını arıyor  yüreğine çarpmamak için . kayalıklara dümen kırmak istiyorum gemilerimi , batan gemilerimden sahline vurmak  sevdanın ıssız adasında ve yüreğine yarım sinyalleri yollamak istiyorum güneşin  denizi kızıla boyadı zamanlarda.seni beklerimin azdığı günlerde yüreğime bir dirhem  sen sürüm bekliyorum beklerimin bekleyişlerini beklentisiz .  düşlerine ektiğim umut tohumlarının bir bir açmasını bekliyorum  yanan denizlerime akarken sevda  nehirlerim  . düşeceğim düşlerinden yüreğine en umutsuz zamanlarımda düşlerin can çekişirken gül yüreklim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder