hürriyet

27 Ağustos 2012 Pazartesi

denizi özlemek seni özlemek gibi


 

 

 

Senin beni anlamanı beklemiyorum . ben bile kendimi anlamaz iken beni anlamak için çabalama  Benim derdim bendeki senleri  yüreğime anlatabilmek ve bendeki senleri yaşayabilmek , bendeki  senleri sana anlatmak değil ..yada sendeki  benleri  benim anlamamı sağlaman değil .ben  yüreğimi  senin yüreğinde ki güller ile renklerdiridm ve baktığım  her yeri yüreğinin rengi ile  görüyorum . gökkuşağı dahi kıskanırken ben nasıl anlatırım  bende senin bende açan renga renk çiçeklerrini, rahialarını 

. İçimin nehirleri baharınla gelen sularla taşarken – damarımdaki kan seninle çoşkulu akarken . sakladım içimde  sakladım öpüşlerimi dudaklarından .

Sen istediğin için yada ben istediğim için girmedin içime . sen ordan hiç ayrılamıştın ki ben doğmadan sen oradaydın taa yüreğimin içinde ,sensizliği yaşamak ağır geliyor  seni içimde bu denli hissederken ve seni uykuya hasret gecelerimin  düşlerime sızdırıyorum senli mahrihülyalarımı sabahlarımda uyandırmak için güneşin tebessüm edişini seyrederken  gün doğumu sancılarında denizlerimde   .

İçimdeki  sensizliği besliyorum  hasretinde yokluğuna sarılmış yatarken ....bri katre tatlı su  içinde boğulurken tüm denizlerim .sana kavuşmalarım uğruna .ama şimdi anlıyorum ben sen kadar sensizliğide seviyorum gül yüreklim , üşümek istedim  volkanlar lavlarını kusarken yüreğime , özleminde bazen soruyorum kendime aşk sadece özlemek mi demek , özlemeyen bir yürekte aşk büyümez mi ulu bir çınar gibi asırlarca yaşamaz mı ? .yüreğmde denizleri gözlerinde seyrederken anlıyorum aşk özlemek demektir özlenmeyen aşkta kavuşmak arzusuda yoktur ve anlıyorum aşk kavuşmaktan çok , kavuşmayı özlemektir.  

Sana sarılıp gözlerinin pınarından içip , yüreğinin yağmurlarında  ıslanmak vardı iliklerime kadar ama ben özleminin üşüten ayazında yokluğuna sarılıp  düşlemeyi seçtim sacaklarında ıslanırken yoksa her aşık sevdiğinin teninde ynakarak yaşar aşkı önemli olan dokunmadan yaşamak aşkı  gül yüreklim sadece  yüreğinde

 

Seni tüm benlerden öte bir bende sevdim tüm benliğimden saklarken bencilliklerimde uzak sen yüreğimdeki denizleri gözlerinde gördüğüm en aşkın gülteninde vuku bulmuş olan , yüreğimdeki yankımalar  yüreğinin sesimi ? kulaklarıma gelen uğultular nefesin mi , tüm çoşkun denizleri aşıp gözlerinin yüreğime bakan yerinde vurgun yemek istiyorum ...

 

. Alabora oluyor yüreğim nefsinin sıcak esintilerinde  gözlerindeki tuzlu denizleri içmek  , içtikçe sana susamak için ......

 

Bedenime binlerce mızrak değiyor sanki yokluğunu okşarken gözlerim ama varlığıan dokunmak istemiyorum bendenine dokunarak aşkın yoklupunda büyüyen aşkını varlığında yok etmek istemiyorum belki , belkide aşkı tek ben yaşamak istiyorum bencillik edip oysa tüm bencilliklerimi ben çoktan bırakmıştım nehirlerin denile öpüştüğü yerde .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder