hürriyet

1 Ağustos 2012 Çarşamba

benim dalgakıranım olurmusun


benim dalgakıranım olurmusun



Denizlerim asiydi  dalgalar  hırçın ...

Akıntılarım hep uzağa sürüklerdi  yüreğimi...

Fırtınlarım arkadan yaklaşırdı  Acımasızca saldırırdı

Ruhum herşeyden habersiz  avare dolanırdı bedenimde

Oysa; her güne gülerek başlardım ...
Güneşin ilk ışıklarıyla  denizin kollarına  atlar 


Deniz kızları dans ederdim

Ama  denizlerim hep asiydi
belki de  yanlızlığımın   Aşksızlığımın etkisiydi


Denizlerimin  , asi  dalglarımın hırçın oluşunun   sebebi ..
ruhum yüreğimin  fırtınlarında kayboluyordu


Denizlere isyankar   dolaşıyordum umarsızca

Dalgakıranlarla  korunan   limanlara  teğet geçiyordu rotalarım

Seni tanıdığım gözlerine baktığım günden beri

Denizlerim  ram olmuş  , dalgalarım mülayim
ama şimdilerde tek düşüncem


göğüsüne sığına bilmek

Süt liman denizlerimde  dolaşırken

Gözlerinin limanına  sığınmak istiyorumm

Yüreğim  göç ederken yüreğine

Ne  asi denizler , ne hırçın  dalgalar. Umrumda ..

Tek istediğimm  kollarının dalgakıranlarında   bedenimi dinlerdirmek



Aslında  sığınmak değil istediğim

Hırçın dalgalar  savururken

Dalgakırana çarpıp   parçalanmak istiyorumm

Yüreğinin  denizlerine  batmak

Ve asırlarca bir batık gibi  orda kalmak

Anlıyorum ki tüm o  fırtınlara başkaldırışım

Tüm limanlara uzaktan bakışımın tek sebebi

Senin  limanında batmak isteyişim

Ben senin  yüreğinde batık olmaya razı iken

Söyle sevgili

Sen benim dalgakıranım olurmusun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder