hürriyet

15 Ağustos 2012 Çarşamba


Asırlar oldu sanki seni görmeyeli
nasıl  özledim seni bir anlatabilsem.
Bunun adı aşk mı 
yoksa  ayrılık mı bilmiyorum
Bildiği m tek bir şey var
seni çölün yağmura hasret kaldığı  gibi hasretim sana


Hasretliğin bukadar güzel olduğunu yeni anladım

Hasretlik   güzeli olurmu hiç  deme sakın
hasret çekilen , özlemen sen olunca

 çöldeki vaha kadar yeşil oluyor özleminin rengi

Düğümleniyor  boğazdan akan tüm denizlerim
Yetmiyor  yüreğimden yüreğine akan kelimelerim seni anlatmaya 
bakışlarınla yüreğime  özlemini  yazdığım
kalemimle anlatamadığım  yüreğimin kayıp yanı

hasretin geçer baktığım yer yerden
dağlıyorum geceyi

Özleminle baktığım denizlerden
açık denizlere açılan iç denilzerim hep kapalı kalacak senden uzakta

sana kavuştum gün açılacağım ummanlara

Yüreğimin  en çöl yerlerine denizleri sakladım gözlerinden ödünç aldığım
Bir gün gelirde  hasret kalırım denizlere diyerek

Hani olurda kavuşmadan ölürsek 

Yalan dünyada
Seni  ravza kuşlarını dinlerken  bekleceğim
senin adını ezberleteceğim geldiğinde

Senin lisanınla ötsünler diye

... Nasılda özlüyorum seni
her nefes alışımda 

Üstelik çime çekerken seni 
çok mu sevdim seni 

Bilemiyorum

Bildiğim bir tek şey

Oda senin adını yüreğime  yazdığım gül yüreklim

Özleceğim seni yanımda olsanda hep

Özleceğim seni özlediğim gibi

 Özleceğim  seni  güneşin hergun doğmaı gibi
özleceğim seni  nehirlerin denizlere akması gibi
özleceğim seni sonbaharda düşmemek için direnen yapraklar gibi

Özleceğim seni hergun özlediğim  sen  gibi ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder