hürriyet

17 Ağustos 2012 Cuma

Gülüşlerinden öpmeye geliyorum düşlerine


Gülüşlerinden   öpmeye geliyorum düşlerine



Gözlerime uyramyan uykularımı sarmalayıp

Gülüşlerinden   öpmeye geliyorum düşlerine

Aydınlığı soyunuyorum gözlerimden

Karanlığı giyiyorum
gözleri açılmamış bir yavrunun anne

sütünü aramısndaki masumluğu sunuyorum

Yüreğim çırpınışlarında sana
bana dair düşler kur

Mesela yaz yağmuru altında dans etsin dudakların dudaklarımda

karanlığı yaran kayan bir yıldız da dilek tut içinde ben olan

yada bir gökkuşaı çiz gözlerinde yağan yağmurlar sonrasında

ama şunu unutma

tüm bu düşleri kurarken  kendini özgür kıl

çünkü aşk yüreği özgür kılmaktır

yüreğindeki  zemherilere veda edip

baharları getir   baktığın her yere

kalbimdeki mabedine gül yüreğinin kokularını savur
sensizlikte solan baharlarıma inat

Bir gül

Ve  yüreğime gül kokuları  serp  gül yüreğinden
Bin zemheri yeter bana  bir nefeslik  kokun sevgili..

deniz kokan  dudaklarını yaklaştır

Kuruyan dudaklarıma

Yaklaştır ki

Denizleri  içeyim gülüşlerinden

Gittiğim her yere seni götürüm bakışlarımla
gittiğin her yere beni de götüryormusun ? bakışlarınla  sevgili
aynalardaki süretini yolla sevgili

Yolla ki

Yanan denizlerime  gözlerindeli denizleri  boşaltayım

Geliyorum

Özlemini bir adaya bırakıp
düşlerine

Gülüşlerinden   öpmeye




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder