hürriyet

11 Mayıs 2012 Cuma


düşünüyorumda
.
eskiden seyir halinde  geminin güvertesinden uzak gördüğüm  küçük adacıkları , hani dünya haritalarında küçük bir noktadan daha ufak olanlar varya  bütüyeçle bile zor görünenler hani işte o adacıkları düşüyorumda  kimsenin olmadığıı .diyorum nokta adacıkların birinde olsak sen ve ben tüm dünaydan ayrı günlük yaşamın keşmekeşinde uzak ,sadece sen ben okyanus  sahil.

Gündüzleri altın kumlarda dolaşsak güneşi beraber uğurlasak el sallarak

Mehtapda  dans etse yüreklerimiz  semada, bedenlermiz bir olup yanarken

Tek tek yıldızlara isim koysak , bazen kavga etsek bu yıldız benim ,  senin diyerek

 güneşi uyandırsak   gülüşlerimizle ve gündoğumuna eşlik etsek dudağım dudağında  içerken aşkın ummanını

okyasun koksunu çekerken tenin kokusu dolardı çiğerlerime ..
yüreğin ellerime değerdi

sahilde önceki günden kalan ayak izlerine

mutluğunun resmi bu işte abidin derdim .

.
sen uyurken seni seyrederdim eski dostum okyanusla

hep dertleştiğim ayrılık ve özlemden  bahsediğimiz zamanlarını konuşurduk,

yazdılarımı okdun sevgili

Ya sen? ? ?
düşünürmüydun 

(şimdi sen dudağını büktün gözlerini kıstın ellerini önce saçlarına götürdün sonra  sağ elini alt çenende gezdirip ve parmaklarını dudaklarına dokundurarak düşünürdm diyorsun ben duyuyorum gül yüreklim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder