hürriyet

15 Mayıs 2012 Salı

Sen Yüreğimde hiç bitmeyen bir şiirsin özledikçe yeni dizeler eklediğim


Sen Yüreğimde   hiç bitmeyen bir şiirsin  özledikçe  yeni dizeler eklediğim

Günlerden  sen
Vakit ise sensizliğin en dar vakti
ve ben niyet alıyorum sensizliğin oruçunu bozup

Senli bir şiir yazmak için

gökkuşağı renginde  yüreğimiin yollarından geçip
karalama  sayafalarda ki şiirlerimi  birbiren bağlayan   ataçı çıkarım

sensizliğe sesini  bağlıyorum
hasretinden yanarken dudaklarım

sana gelirken  tum yolalrı uzatıyorlar iki ucundan çekip

kuş sesleri uyandırıken  sabahı

Gecenin perdelerini çekiyorum düşlerime
Karanlığı ürkütmeden..
sensizliğe dalarken yüreğim

Gözlerim bordo denizleri arar

Bağışla sevgili.
deniz benim eski sevdiğim

Beklerken sana kavuşmayı
bağışla gül yüreklim

Denizi özlediğim için

Ölümle sınırlı şu hayat denen zaman diliminde

Sadece  sesin verir demli çay tadında bir yudum huzur temaşahı alemde
kum saatinden dökülen kum taneleri gibi dökülürken ömrüm

Ayrılmasın yüreğin yüreğimden

Yüreğimin ellerinden  hiç bir yürek tutmadı yüreğin gibi

 Sen Yüreğimde   hiç bitmeyen bir şiirsin

özledikçe  yeni dizeler eklediğim

Hani orhan baba

Vazgeç gönlüm sen bu aşktan seni ancak seven anlar

Sana kıymet veren veren mi var  unut dertden zevk almayı

Seni ancak seven anlar 

Kapat çile kabısını girmesin o vefasızlar   dünya denen  şu  hande elbet seni biri anlar

Diyoryaa

İşte 

Dünya denen hanede  benim yüreğimi anlayan biri sensin

Gül yüreklim

Ve açıyorum gönlümün kapılarını  sonuna kadar

Yüreğin  kolayca bulsun diye yüreğimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder