hürriyet

20 Kasım 2018 Salı

yüreğimin çöllerine sırt üstü uzanıp MECNUN’nun LEYLA’YA SESLENİŞİNİ DİNLİYORUM GÖZLERİM KAPALI


Umudun kıyında oturmuş , gözlerinin mavisine sürdüğüm ilk onbirin eşitliği bozmasını beklerken  , tüm ataklarım senin kattı buzdan savunman  karşısında tükenişlerini izlerken  ,dakikaları bir bir   düşerken 90 dan geriye , gözlerinin mavisinde düşlerinin üstüne örtüğüm hayalindi …
İnsan tilki misali döner dolaşır  hep başka yürekler peşinden  koşarken daire çizdiğinin farkına varmadan yine yüreğine döner  ..  işkencelerin ağıt türkülerini saklarım içimdeki çocuğun avuçlarında..  uykusuz gecelerime ninni diye astığım özleminin kokusunu getiren  rüzgarın sessidir rüzgar çanlarında dans eden……
Sana yaptığım kağıttan gemileri umudun ırmaklarına bırak  yelkenlerini yakıp … isli dumanı götürsün gitmek isteyip ertelediğimiz umutlara ağır adımlar ile…uykusuzluğumu asarken gecenin gözlerine inadına  seni hayallere dalarım anıları kıskandırmak için.
Postacı birde benim yüreğimin kapsısını çalsın beklenmedik bir anda  yüreğinden gelen  ucu yanık mektubun kokusunda.. veee aşk geçsin her satırında var oluş dan beri uğruna kimi zaman insanı  yahşi kimi zaman vahşi kılan .. …


bulutların arasından Üşümüş karları okşuyor  parmaklarım  eski bir yanlızlığın telaşlı sesleri eşiğinde. Dingin bir denizin huzurlu koynunda efsunlu bir aşkın ,efkarını demlemek istiyorum sabrın taşı üstünde ..Yitik umutlar, batık gemiler ,solgun güller , kadar yorgun kalemimi yaslayıp yitik canların sinesine zemheriye çeyrek kala baharı bekliyorum , bebeğin gülümsemesi kadar naif bir umudun bir adım arında….
Ayrılığın sızısı ile örselenen bakışlarımın yansımasında dokunuyor ıslak gözlerin yüreğimdeki  bordo denizlerinin ufkuna.. martı çığlıklarına yükledim  kaygılı düşüncelerimi ve kainattın denizde bir damla kaldığı  yüreğimin çöllerine sırt üstü uzanıp MECNUN’nun  LEYLA’YA SESLENİŞİNİ DİNLİYORUM GÖZLERİM KAPALI…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder